Reaction του Facebook για τον κορωνοϊό

Reaction του Facebook για τον κορωνοϊό

Όταν το 2015, το Facebook εισήγαγε τα reactions που δίνουν τη δυνατότητα να εκφραστούμε με κάτι παραπάνω από ένα απλό like, οι περισσότεροι χρήστες έκαναν λόγο για μία τεράστια βελτίωση. Όπως όλα δείχνουν τώρα, το δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο «μαγειρεύει» ένα νέο, αινιγματικό reaction button αφιερωμένο στη δύσκολη περίοδο που βιώνουμε παγκοσμίως εξαιτίας του κορωνοϊού: μία «αντίδραση» με θέμα τον Covid-19.

Η ερευνήτρια Jane Manchun Wong, η οποία συχνά αποκαλύπτει τα νέα χαρακτηριστικά των κοινωνικών μέσων δικτύωσης που βρίσκονται υπό δοκιμή, είναι εκείνη που γνωστοποίησε την είδηση. Το Facebook ύστερα, επιβεβαίωσε στο Mashable ότι πράγματι ετοιμάζει ένα τέτοιο reaction, αλλά αρνήθηκε να δώσει περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το «γιατί» και το «πότε» θα το δούμε να γίνεται πραγματικότητα

Το reaction σε αυτό το σημείο, μοιάζει με το logo του sticker “Stay Home” που χρησιμοποιούν Facebook και Instagram για να προωθήσουν την κοινωνική αποστασιοποίηση. Θυμίζει επίσης, το αντίστοιχο «κουμπί» “Explore” στο sidebar του Facebook που οδηγεί τους χρήστες να διαβάσουν περισσότερες πληροφορίες για τον κορωνοϊό.

Το ερώτημα βέβαια, σε σχέση με τα παραπάνω είναι άλλο; Γιατί να χρειάζεται κανείς ειδικό reaction για τον Covid-19; Για να εκφράσει συμπόνοια, κατανόηση και αλληλεγγύη; Ή δυσπιστία, φόβο και έκπληξη για όλα όσα ζούμε; Άγνωστοι αι βουλαί του Facebook, για την ώρα τουλάχιστον. Υπομονή μέχρι να το διαπιστώσουμε στην πράξη.