Τι σχέση έχουν τα παραπάνω κιλά με την απιστία;

Ευχάριστα τα νέα για τους άνδρες με περιττά κιλά: Μελέτη έδειξε πως όσο πιο πολλά κιλά ζυγίζουν, τόσο περισσότερο σεξαπίλ έχουν.

Σύμφωνα με έρευνα του Ανδρολογικού Ινστιτούτου σε 5.000 άνδρες που το επισκέφθηκαν την τελευταία 5ετία, έχουν το… κέρατο στο αίμα τους. "Σε συνδυασμό με τα ευρήματα γονιδιακών ερευνών, οι οποίες δείχνουν πως τα γονίδια που ελέγχουν το βάρος μας είναι ίδια με εκείνα που ελέγχουν τη σεξουαλική μας συμπεριφορά, οι παχύσαρκοι είναι δύο φορές πιο άπιστοι από τους αδύνατους και απολαμβάνουν διπλάσιο αριθμό σεξουαλικών επαφών", επισημαίνει ο ουρολόγος – ανδρολόγος Δρ. Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης, πρόεδρος του Ανδρολογικού Ινστιτούτου Αθηνών.

Αν παρατηρήσουμε στις σημερινές συνθήκες τους παχύσαρκους άνδρες, επισημαίνει η μελέτη, θα δούμε πως είναι πιο κοινωνικοί από τους αδύνατους, πιο χαρούμενοι, πιο ευχάριστοι, με περισσότερο χιούμορ και διάθεση για ζωή.

Παραπάνω κιλά = "δυναμίτης" στο κρεβάτι
Πρόσφατη πολυκεντρική μελέτη στις ΗΠΑ με 100.000 παχύσαρκους (Journal of Sexual Medicine, 2016) μελέτησε ένα γονίδιο που βρίσκεται στα οστά και έχει σχέση με την αυξητική ορμόνη και βρέθηκε ότι, όσοι έχουν πλεονάζον σωματικό βάρος, ήταν κατά μέσο όρο πέντε εκατοστά ψηλότεροι από τους αδύνατους, έχοντας παράλληλα διπλάσια συχνότητα σεξουαλικών επαφών από εκείνους.

"Μια πρωτεΐνη που λέγεται λεπτίνη", εξηγεί ο Δρ. Κωνσταντινίδης, "φαίνεται πως είναι υπεύθυνη για τον έλεγχο του βάρους και της σεξουαλικής απόδοσης. Η πρωτεΐνη αυτή στους παχύσαρκους κάνει ένα αντίγραφο, που "ξεγελά” το γονίδιο κορεσμού πείνας και σεξουαλικής βουλιμίας, με τον ίδιο τρόπο. Είναι ένα γονίδιο "παραμορφωτικός καθρέπτης” γιατί ο οργανισμός που το φέρει δεν έχει την αίσθηση του κορεσμού στο φαγητό και της βαρεμάρας στο σεξ".

capital.gr