Ένα νέο βίντεο – ντοκουμέντο από την τραγωδία των Τεμπών δείχνει ότι τρεισήμισι ώρες μετά τη σύγκρουση της νύχτας της 28ης Φεβρουαρίου του 2023 το θερμικό φορτίο εξακολουθεί να είναι έντονο στα μεταλλικά μέρη της αμαξοστοιχίας.
Οι εικόνες είναι από το drone της Πυροσβεστικής και η θερμική κάμερα καθοδηγεί τους πυροσβέστες στις έρευνες.
Στο ίδιο βίντεο καταγράφονται και οι προσπάθειες των διασωστών να απομακρύνουν τραυματίες με μια σκάλα από τις γραμμές του τρένου στην παλιά Εθνική Οδό.
Το μείζον ερώτημα παραμένει: ποιο υλικό και ποιο φορτίο μπορεί να προκάλεσε την πυρόσφαιρα και το θάνατο τουλάχιστον 5 -7 επιβατών από τη φωτιά, σύμφωνα και με το πόρισμα του ΕΟΔΑΣΑΑΜ.
«Βγήκα έξω, προς την πλευρά του αγρού και πήγα προς τα μπροστά προς το τρίτο βαγόνι. Μαζί με άλλους τέσσερις επιβάτες πήγαμε στο βαγόνι τρία. Δεν υπήρχε ορατότητα και η ατμόσφαιρα ήταν αποπνικτική και το μόνο που έβλεπες ήταν φωτιά που έκαιγε», ανέφερε επιβάτης του τρένου.
Τα βλέμματα πλέον στρέφονται και πάλι στο Κουλούρι, εκεί όπου μεταφέρθηκαν τα συντρίμμια της τραγωδίας. Από αύριο πάλι το κλιμάκιο εγκλημάτων εμπρησμού της πυροσβεστικής και οι μεταλλουργοί που θα τους συνδράμουν καλούνται να συμπληρώσουν το πάζλ των κομματιών της δεύτερης μηχανής της εμπορικής αμαξοστοιχίας.
«Χάθηκαν σημαντικά πειστήρια. Φαίνεται ότι ξεκινάει (η φωτιά) από το δεύτερο ή τρίτο βαγόνι της εμπορικής, άρα ή από τη μηχανή ή την πρώτη ανοιχτή φορτάμαξα», δήλωσε ο Χρήστος Παπαδήμας, πρόεδρος ΕΟΔΑΣΑΑΜ.