Παρασκευή, 14 Ιουνίου, 2024
ΑρχικήΧωρίς κατηγορίαΣτην (τουριστική) αντεπίθεση περνά η Θεσσαλονίκη

Στην (τουριστική) αντεπίθεση περνά η Θεσσαλονίκη

- Advertisement -

Η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης σε διεθνή τουριστικό προορισμό, με πολλαπλές πολιτιστικές εμπειρίες, θα είναι ο κύριος στόχος της συνεργασίας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) με τον Οργανισμό Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης (ΟΤΠΘ). Ο στόχος επισημαίνεται στο μνημόνιο συνεργασίας που υπέγραψαν χθες, στη Θεσσαλονίκη, ο γ.γ. του ΕΟΤ, Γιώργος Κολέτσος, και ο πρόεδρος του ΟΤΠΘ, Γιάννης Μπουτάρης, για την καλύτερη και αποτελεσματικότερη τουριστική προβολή του νομού Θεσσαλονίκης στο εξωτερικό.
«Όλα αυτά τα χρόνια, ο ΕΟΤ ήταν δίπλα στη Θεσσαλονίκη. Η λογική είναι να αναδείξουμε διεθνώς την πόλη, με αφορμή και τη συμπλήρωση των 100 χρόνων από την απελευθέρωσή της. Ο ΕΟΤ θα αναλάβει τα έξοδα για τη φιλοξενία ξένων δημοσιογράφων στη Θεσσαλονίκη, ώστε να μεταφέρουν τις εμπειρίες τους στις χώρες όπου εργάζονται. Θέλουμε να αυξήσουμε στο δεκαπλάσιο τις επισκέψεις δημοσιογράφων», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Κολέτσος. Παράλληλα, δεσμεύτηκε ότι στο δίκτυο γραφείων εξωτερικού του οργανισμού θα προωθηθεί η Θεσσαλονίκη, ενώ σε κάθε διεθνή τουριστική έκθεση θα διατίθεται σταντ για την πόλη.

Νέα «ταυτότητα» για την πόλη
Από τη δική του πλευρά, ο κ. Μπουτάρης υπογράμμισε ότι ο Οργανισμός Τουριστικής Προβολής θα αποκτήσει νέο σήμα και ταυτότητα και στο εξής «θα ακολουθεί επιθετική πολιτική»: «Δεν θα κάνουμε δαπανηρή, κολοσσιαία διαφήμιση, αλλά θα φροντίσουμε να κάνουμε γνωστή την πόλη και να αναπτύξουμε διάφορες δράσεις», τόνισε ο κ. Μπουτάρης.
Παράλληλα, ανέφερε ότι θα επιδιωχθεί να καθιερωθούν νέες αεροπορικές και ακτοπλοϊκές συνδέσεις, ενώ βάρος θα δοθεί στην προσέλκυση τουριστών κυρίως από τις γειτονικές χώρες -την Τουρκία, την Αλβανία, τη Βουλγαρία, την πΓΔΜ, τη Σερβία-, αλλά και από τη Ρωσία και το Ισραήλ.
Σύνδεση με Σμύρνη και πρόταση της Ryanair
Στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις, ήδη γίνεται προσπάθεια για τη νηολόγηση πλοίου που θα συνδέει τη Σμύρνη με τη Θεσσαλονίκη. Ωστόσο, αναζητούνται πόροι για να καλυφθεί το κόστος του πρώτου έτους, που υπολογίζεται σε 1,2 εκατ. ευρώ.
Επίσης, εξετάζεται πρόταση της αεροπορικής εταιρείας Ryanair (με τον οποία συνεργάζεται από πέρυσι ο οργανισμός), η οποία ζητά 1,5 εκατ. ευρώ τον χρόνο, υποσχόμενη να φέρνει στη Θεσσαλονίκη περί τους 500.000 επιβάτες και να κάνει αλλαγή πληρωμάτων και στάθμευση αεροσκαφών (hub) στο αεροδρόμιο «Μακεδονία»: «Θα εξετάσουμε τις προτάσεις, αλλά βήματα θα κάνουμε μετά τις 15 Μαρτίου, αφού πρώτα δούμε πώς θα διαμορφωθεί η οικονομική κατάσταση της χώρας», σημείωσε ο κ. Μπουτάρης.
«Το πρόβλημα είναι ότι η Θεσσαλονίκη είναι μια πόλη άγνωστη στο εξωτερικό, όχι ότι δεν είναι ελκυστική… Από τους δέκα τουρίστες που έρχονται στην πόλη, οι οκτώ θέλουν να ξαναέρθουν. Θα υποβάλλουμε συγκεκριμένα προγράμματα για την προβολή της», ανέφερε από την πλευρά του ο αναπληρωτής πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Θεσσαλονίκης, Απόστολος Τζιτζικώστας, ενώ χαρακτήρισε επιτυχία για την πόλη το γεγονός ότι θα είναι τιμώμενη στην τουριστική έκθεση που θα γίνει τον ερχόμενο Μάρτιο στη Μόσχα.
Ο ίδιος, ως αντιπεριφερειάρχης, πρόκειται να καταθέσει υπόμνημα στον ΕΟΤ με συγκεκριμένες δράσεις που μπορούν να χρηματοδοτηθούν (και) από την περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Σε επαφή, τέλος, που είχε προχθές με τον υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Αβραμόπουλο ζήτησε να έρθει στην πόλη το θωρηκτό «Αβέρωφ», τον ερχόμενο Οκτώβριο, στο πλαίσιο του εορτασμού των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της πόλης, για την προσέλκυση επισκεπτών.
http://www.makthes.gr

 

- Advertisement -

Ακολουθήστε το seleo.gr στο Facebook και στο Twitter

 

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Χορηγός Επικοινωνίας



 

Διαβάστε Ακόμα