Η ποινή της…επίπληξης επιβλήθηκε από το πειθαρχικό συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ στην Πόπη Τσαπανίδου η οποία παραπέμφθηκε επειδή συμμετείχε σε διαφήμηση γνωστής εταιρίας καλλυντικών. Η ίδια απολογούμενη είπε ότι αντιμετώπιζε οικονομικά προβλήματα την περίοδο που της έγινε η πρόταση για τη διαφήμηση. «Η πρόταση για τη διαφήμιση της Roc , μού έγινε σε μια περίοδο δύσκολη οικονομικά για μένα. Ήταν η εποχή που απολυόμουν από την ΕΡΤ και απολύθηκα.
Απλά η πρόταση έγινε όταν ήταν φανερό πλέον ότι φεύγαμε από την ΕΡΤ. Η αποδοχή έγινε όταν ήμουν εκτός ΕΡΤ. …Δεν θα το επαναλάμβανα, εάν είχα επαγγελματική σταθερότητα. Η διαφήμιση θα προβάλλεται έως το τέλος του χρόνου…Δεν προτίθεμαι να επαναλάβω διαφήμιση» είπε μεταξύ άλλων.
Οταν ανακάλυπτε τις αξίες στα καλλυντικά Roc έλεγε στους καταναλωτές: «Στη ζωή μου έμαθα να διακρίνω το ψεύτικο. Να κοιτώ εκεί που κρύβεται η αυθεντική ομορφιά, η αλήθεια, η ειλικρίνεια. Στις αξίες αυτές στηρίζεται κάθε σχέση μου. Αυτές τις αξίες ανακάλυψα στη Roc, γι αυτό την εμπιστεύομαι για την περιποίησή μου. Αξίες Roc… Τρόπος ζωής για μένα!»
Η συμμετοχή δημοσιογράφων σε εμπορικές διαφημίσεις προϊόντων και υπηρεσιών απαγορεύεται ρητά από τον Κώδικα Αρχών δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Ετσι η Πόπη Τσαπανίδου παραπέμφθηκε..αυτεπάγγελτα στο Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ όπου (λόγω «ελαφρυντικών» περί… επαγγελματικής αστάθειας) της επεβλήθη μόνο ποινή επίπληξης με ανάρτηση της απόφασης στους χώρους εργασίας. Σύμφωνα με το σκεπτικό της μειοψηφίας (με ψήφους 3-2 ελήφθη η απόφαση) ο προβαλλόμενος ισχυρισμός περί «ανεργίας» και οικονομικής ανάγκης δεν έχει βάση, καθώς η Τσαπανίδου αμέσως προσελήφθη μετά την ΕΡΤ στο ΣΚΑΙ με υψηλότατες αμοιβές. Άλλωστε, στην κρατική τηλεόραση είχε αυξημένες αποδοχές και ήταν αυτονόητο πως οι θέσεις αυτές με αλλαγή κυβερνήσεων, διοικήσεων κλπ, καθίστανται επισφαλείς. Έτσι, μπορεί να υπάρχει η σχετική πρόνοια.