Όταν σκέφτεστε την Barbie, ένα χρώμα σας έρχεται συνήθως στο μυαλό: το ροζ.
Για τα γυρίσματα της επερχόμενης ταινίας «Barbie», η οποία αναμένεται να κυκλοφορήσει τον Ιούλιο, με πρωταγωνίστρια στον ομώνυμο ρόλο την Μάργκο Ρόμπι και στο ρόλο του Κεν τον Ράιαν Γκόσλινγκ, η ομάδα παραγωγής χρησιμοποίησε τόσο ροζ χρώμα για τα σκηνικά που προκάλεσε παγκόσμια έλλειψη μιας ολόκληρης εταιρείας, λέει η σχεδιάστρια παραγωγής Σάρα Γκρίνγουντ.
«Ο κόσμος ξέμεινε από ροζ»
Μιλώντας στο Architectural Digest, η σκηνοθέτης Γκρέτα Γκέργουικ και η σχεδιάστρια παραγωγής της ταινίας, Σάρα Γκρίνγουντ, αποκάλυψαν πως για την κατασκευή της Barbieland, χρησιμοποιήθηκε εξ ολοκλήρου φωσφοριζέ ροζ χρώμα, από το διάσημο σπίτι της Barbie μέχρι τους δρόμους και τις κολώνες φωτισμού.
Στη συνέντευξη, η Γκρίνγουντ, η οποία ήταν έξι φορές υποψήφια για Όσκαρ, δήλωσε πως η ταινία προκάλεσε διεθνή έλλειψη ροζ χρώματος. «Ο κόσμος ξέμεινε από ροζ» είπε στο περιοδικό.
Γιατί ξέμεινε από ροζ η εταιρεία
Διευκρινίσεις ωστόσο θέλησε να δώσει η Λόρεν Πράουντ, αντιπρόεδρος του παγκόσμιου μάρκετινγκ της Rosco, της εταιρείας χρωμάτων που χρησιμοποιήθηκε από την ταινία και μοιράστηκε κάποια επιπλέον στοιχεία με τους Los Angeles Times.
Η Πράουντ επιβεβαίωσε πως η ταινία «χρησιμοποίησε όσο χρώμα είχαμε» αλλά διευκρίνισε πως η παραγωγή της Barbie συνέπεσε με ευρύτερα προβλήματα της παγκόσμιας αλυσίδας εφοδιασμού κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορωνοϊού, καθώς και με ακραία καιρικά φαινόμενα στο Τέξας στις αρχές του 2021, τα οποία επηρέασαν ζωτικά υλικά που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του χρώματος.
«Υπήρξε αυτή η έλλειψη και στη συνέχεια, τους δώσαμε ό,τι μπορούσαμε» είπε, διευκρινίζοντας: «Όντως μας πήραν όλο το ροζ χρώμα».
Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο Architectural Digest, η Γκέργουικ δήλωσε ότι η έντονη ροζ απόχρωση ήταν σημαντική για τη «διατήρηση της παιδικότητας» της ταινίας της και πως ο σχεδιασμός της Barbieland ήταν εμπνευσμένος από το Kaufmann House στο Παλμ Σπρινγκς, τους πίνακες του Wayne Thiebaud, το Pee-wee’s Big Adventure και το An American in Paris.
«Ήθελα τα ροζ να είναι πολύ φωτεινά και τα πάντα να είναι σχεδόν υπερβολικά» δήλωσε η Γκέργουκ, προσθέτοντας ότι δεν ήθελε «να ξεχάσει τι με έκανε να αγαπήσω τη Barbie όταν ήμουν μικρό κορίτσι».