Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις κατά την διάρκεια των εορτών

Πώς να αυξήσετε τις πωλήσεις κατά την διάρκεια των εορτών

Κάθε επιχείρηση περιμένει όλο το χρόνο την περίοδο των εορτών. Γι’ αυτό, πρέπει να προετοιμαστείτε πλήρως για να δημιουργήσετε κέρδη στο μεγαλύτερο μέρος της σεζόν.

Το 20% έως το 40% του συνόλου των πωλήσεων για πολλές μεσαίες επιχειρήσεις έρχονται κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων μηνών του έτους.

Φέτος, οι καταναλωτές αναμένεται να δαπανήσουν περισσότερο από ποτέ. Η Black Friday δεν είναι μόνο η πιο κερδοφόρα ημέρα των αγορών του χρόνου, σηματοδοτεί την έναρξη της σεζόν για τα ψώνια των γιορτών.

Δημιουργήστε το περιεχόμενό σας πολύ νωρίτερα

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων κατά τη διάρκεια αυτής της σεζόν είναι ότι δεν έχουν αρκετό περιεχόμενο έτοιμο. Αν είστε μια επιχείρηση που δεν ασχολείται με την πώληση προϊόντων όπως για παράδειγμα η 4Tec που προσφέρει προσφορά συναγερμού την περίοδο των εορτών, πρέπει να το επικοινωνήσετε πιο νωρίς για να μπορέσει ο καταναλωτής να εξοικειωθεί με την ιδέα και τελικά να αγοράσει την περίοδο των εορτών, που συνήθως τα οικονομικά είναι σε μια καλύτερη κατάσταση.

Τώρα είναι η ώρα που πρέπει να δημιουργήσετε όλα τα ενημερωτικά δελτία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τις προωθήσεις και το περιεχόμενο. Και όσο πιο γρήγορα είναι έτοιμο το περιεχόμενό, τόσο το καλύτερο.

Διοργανώστε έναν διαγωνισμό στο internet

Οι online διαγωνισμοί είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας όλο το χρόνο, αλλά είναι ιδιαίτερα χρήσιμοι την περίοδο των γιορτών. Γνωρίζουμε ότι η πλειονότητα του πληθυσμού έχει τουλάχιστον έναν λογαριασμό μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Επιπλέον, κατανοούμε ότι οι άνθρωποι είναι πιο πιθανό να αλληλεπιδρούν με μια νέα μάρκα, εάν δεν υπάρχει οικονομικός κίνδυνος.

Με άλλα λόγια, κάποιος που ακολούθησε την επωνυμία σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αλλά ποτέ δεν έκανε μια αγορά από τον ιστότοπό σας είναι πιθανότερο να γίνει πελάτης μετά τη συμμετοχή του στο διαγωνισμό σας.

Τα e-shops και τα online φαρμακεία είναι μορφές επιχειρήσεων, που αποδεδειγμένα, μετά από έναν διαγωνισμό, αρκετοί από τους συμμετέχοντες έχουν γίνει πελάτες. Το FotoPharmacy.com ένα online φαρμακείο είναι ένα παράδειγμα που αποδεικνύει τα παραπάνω.

Αναλύστε τα δεδομένων σας

Βέβαια, αν χρειαστεί να πάρετε γρήγορες αποφάσεις σχετικά με την εκστρατεία μάρκετινγκ για φέτος, εξετάστε τις αναλύσεις των δεδομένων του περασμένου έτους. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι μετρήσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να σας βοηθήσουν να αναγνωρίσετε τα πλεονεκτήματα και τις αδυναμίες σας εξετάζοντας τα σχόλια, τις πωλήσεις και την έλλειψη προϊόντων.

Αν η επιχείρησή σας είναι προσανατολισμένη στις υπηρεσίες ίσως η στόχευση σας να είναι σε τοπικό επίπεδο. Για παράδειγμα, το episkeuazo.gr που εξυπηρετεί όλη την Αττική, μετά από ανάλυση των δεδομένων του, παρατήρησε πως η στόχευση του πρέπει να είναι προς την υπηρεσία υδραυλικός στο Μαρούσι.

Επομένως, κλείνοντας μπορούμε να πούμε πως δεν υπάρχει καλύτερη στιγμή από τώρα για να αρχίσετε να ετοιμάζεστε για τη μαζική εισροή νέων πελατών που θα είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Όσο πιο γρήγορα αρχίσετε να αναπτύσσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ, τόσο το καλύτερο. Αρχίστε να χρησιμοποιείτε αυτές τις συμβουλές σήμερα για να αναπτύξετε το κοινό σας, να εξατομικεύσετε τις εμπειρίες και τελικά να έχετε πωλήσεις.

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.