Καταγγελία Σιμόπολου για το Μετρό Θεσσαλονίκης: Σκέφτονται να μην κατασκευαστεί ο σταθμός Βενιζέλου

Καταγγελία Σιμόπολου για το Μετρό Θεσσαλονίκης: Σκέφτονται να μην κατασκευαστεί ο σταθμός Βενιζέλου

O πρώην γενικός γραμματέας Δημοσίων Έργων, Στράτος Σιμόπουλος, έδωσε συνέντευξη τύπου σήμερα, καταγγέλλοντας πως υπάρχει ενδεχόμενο να μην υλοποιηθεί ο σταθμός της Βενιζέλου.

«Μήπως μπορεί υπεύθυνα ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό κ. Γιάννης Μυλόπουλος, που κατηγορεί όσους δεν συμφωνούν μαζί του ως φορείς διασποράς fake news, να μας εξηγήσει πόσα χρόνια επιπλέον και πόσες δεκάδες εκατ. ευρώ ακόμη θα απαιτήσει η κατασκευή της Βενιζέλου με την λύση που τελικά επέλεξε το ΚΑΣ, αν θα υλοποιηθεί, έπειτα από τις προσφυγές του Δήμου Θεσσαλονίκης και το «σιγοντάρισμα» των αρχαιολόγων του ΣΥΡΙΖΑ; Μήπως ξέρει ο κ. Μπουτάρης πόσα χρόνια θα παραμείνει κλειστή η Βενιζέλου στο ύψος της Εγνατίας, λόγω των πρόσθετων εργασιών, που θα απαιτηθούν για να γίνει πράξη , αν θα γίνει, η δική του εκδοχή της φράσης "και μετρό και αρχαία" και γιατί παράλληλα κρύβει την πιθανότητα να έχουμε εκεί "μόνο αρχαία";»  ανέφερε ο Στράτος Σιμόπουλος, παραθέτοντας ερωτήματα που προκάλεσαν: Αληθεύει ότι συζητείται πλέον το ενδεχόμενο να μην υλοποιηθεί ο σταθμός της Βενιζέλου, αλλά να γίνει εκεί μόνο ένα αρχαιολογικό μουσείο και τίποτε άλλο; Αληθεύει ότι για τις ανάγκες των μελλοντικών κατασκευαστικών εργασιών στην Βενιζέλου έχουν ήδη αποσπασθεί με απόφαση της σημερινής κυβέρνησης 20 μέτρα αρχαιολογικών ευρημάτων (από την Βασιλική Οδό ή αλλιώς decumanus maximus που βρέθηκε εκεί) από τα συνολικά 70 μέτρα της αρχαιολογικής ανασκαφής;

Ο Στράτος Σιμόπουλος, υποστηρίζει πως «δυστυχώς, η διοίκηση της Αττικό Μετρό, για όσο καιρό ακόμη ο κ. Μυλόπουλος παραμένει πρόεδρος, εξακολουθεί σκόπιμα να μην ανακοινώνει τι θα κοστίσει η Βενιζέλου σε χρόνο και χρήμα. Ο κ. Μυλόπουλος έχει δρομολογήσει να πετάξει την «καυτή πατάτα» της Βενιζέλου στην επόμενη διοίκηση της Αττικό Μετρό, καθώς γνωρίζει ότι επέρχεται η εκλογική ήττα του ΣΥΡΙΖΑ. Τα δεδομένα του έργου δείχνουν ότι η γραμμή από το Συντριβάνι έως την Νέα Ελβετία θα έχει ολοκληρωθεί εάν όλα πάνε καλά το έτος 2021, ενώ η Βενιζέλου, εάν βρεθεί αξιόπιστη και εφαρμόσιμη τεχνική λύση (που είναι ακόμη ζητούμενο) προς το 2025. Όσο για το επιπλέον κόστος της Βενιζέλου, εάν βρεθεί λύση, θα πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι , εάν  απαιτηθούν επιπλέον μόνο 100 εκατ. ευρώ.».

».

 

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.