Καλαφάτης: Ζητάμε ασφαλή, γρήγορη, οικονομική μετακίνηση των  Θεσσαλονικέων με τον ΟΑΣΘ

Καλαφάτης: Ζητάμε ασφαλή, γρήγορη, οικονομική μετακίνηση των Θεσσαλονικέων με τον ΟΑΣΘ

Καλύτερες υπηρεσίες για τους Θεσσαλονικείς, ζήτησε, από τον ΟΑΣΘ, κατά  τη διάρκεια της σημερινής (Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2018) συνεδρίασης του  Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, με γραπτή δήλωσή του, ο επικεφαλής  της Δημοτικής Παράταξης «Εντάξει», βουλευτής Α Θεσσαλονίκης, Σταύρος  Καλαφάτης.


«Ζητάμε εξηγήσεις για την ταλαιπωρία που υφίστανται τους τελευταίους  μήνες οι συμπολίτες μας. Δεν είμαστε ούτε δικαστές, ούτε ελεγκτές.  Είμαστε, όμως, προασπιστές βασικών δικαιωμάτων των συμπολιτών μας, εδώ  στη Θεσσαλονίκη. Δικαιωμάτων, όπως αυτό που αφορά την ασφαλή, γρήγορη  και οικονομική μετακίνηση των συμπολιτών μας, με το μοναδικό μέσον  μαζικής συγκοινωνίας που διαθέτει η πόλη» τόνισε.
Ο κ. Καλαφάτης, ο οποίος, σήμερα, συμμετείχε στη συνεδρίαση της  Επιτροπής Περιβάλλοντος στις Βρυξέλλες, ως μέλος της επιτροπής  Περιφερειών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, λόγω των αυτοδιοικητικών του  καθηκόντων, σε συζήτηση επί της πρότασης του Συμβουλίου και του  Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την τροποποίηση της ευρωπαϊκής οδηγίας που  αφορά στους κοινούς κανόνες για την εσωτερική αγορά Φυσικού Αερίου,  επισήμανε ότι «το ζητούμενο είναι, κυρίως, η ποιότητα των παρεχόμενων  υπηρεσιών του Οργανισμού προς τους Θεσσαλονικείς» και συγκεκριμένα:
1.    Να υπάρχουν συχνά δρομολόγια ώστε να μη στήνονται στην ουρά για  μισή και μία ώρα οι συμπολίτες μας για να φθάσουν στον προορισμό τους  –όπως συμβαίνει, παραδείγματος χάριν, στο δρομολόγιο από την Τούμπα  προς το κέντρο, ή από τον Σταθμό προς την Τριανδρία. Αυτό δεν  συνέβαινε παλαιότερα. Αυτό συμβαίνει τώρα.
2.    Να υπάρχουν επαρκή δρομολόγια ώστε να εξυπηρετούνται με τον  καλύτερο δυνατό τρόπο οι Θεσσαλονικείς –και αυτοί εκτός πολεοδομικού  συγκροτήματος- και να μην ακυρώνονται διαδρομές και δρομολόγια, που  οδηγούν σε απόγνωση τους συμπολίτες μας, όπως π.χ. συμβαίνει με το  κόψιμο του δρομολογίου από τη Νεάπολη προς το κέντρο –και το  αντίστροφο, ή με την ακύρωση δρομολογίων προς τον Ακροπόταμο. Και αυτό  δεν συνέβαινε παλαιότερα. Συμβαίνει τώρα.
3.    Να υπάρχει άνεση και πολιτισμένο περιβάλλον στα δρομολόγια , ώστε  να μη στοιβάζονται ο ένας πάνω στον άλλον οι επιβάτες, με ο,τιδήποτε  αυτό συνεπάγεται. Αναφέρομαι σε περιστατικά, ενδεχόμενων  παρενοχλήσεων, ακόμη και αύξησης φαινομένων παραβατικότητας, κυρίως με  περιπτώσεις μικροκλοπών, αλλά και σε θέματα υγιεινής. Και αυτό δε  συνέβαινε παλαιότερα στο βαθμό που σημαίνει σήμερα.
Διευκρίνισε πως «όλα τα άλλα ζητήματα, που αφορούν:
•    τις διενέξεις της τωρινής διοίκησης με τις προηγούμενες,
•    τις προσφυγές που έχουν καταθέσει οι μέτοχοι της προηγούμενης  διοίκησης εναντίον της σημερινής διοίκησης,
•    τα οικονομικά στοιχεία τα οποία επικαλείται η σημερινή διοίκηση,
•    τις απώλειες εσόδων, τόσο από τη σημερινή διοίκηση όσο, πιθανώς, και  από τις προηγούμενες,
•    τους κάθε είδους ελέγχους που οφείλει να ασκεί το κράτος σε κάθε  διοίκηση οποιουδήποτε οργανισμού,
•    το ύψος των χρημάτων που έλαβε από το κράτος, ως ενίσχυση, η  σημερινή διοίκηση επί τη αναλήψει των καθηκόντων της,
είναι ζητήματα ευρύτερης πολιτικής και αποτελούν, εκτός των άλλων,  αντικείμενο κυβερνητικού ελέγχου».
Ζήτησε, επίσης, «σαφή θέση ώστε να γνωρίζουμε αν αυτή η πολιτική που  ασκείται σήμερα θα συνεχίσει και μετά το 2019, ή σε ενάμιση χρόνο από  σήμερα, θα προχωρήσει η κυβέρνηση -ως οφείλει από την ευρωπαϊκή  νομοθεσία- σε ανοικτό δημόσιο διεθνή διαγωνισμό, μέσω του οποίου,  τελικά, θα ιδιωτικοποιηθεί εκ νέου, ο οργανισμός».

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.