Αυτά είναι τα μυστικά της Καινούργιου για τέλειο κορμί

Αυτά είναι τα μυστικά της Καινούργιου για τέλειο κορμί

Κερδισμένη από τη φετινή σεζόν, ανακουφισμένη και με όρεξη για δουλειά, η Κατερίνα Καινούργιου ανανέωσε το συμβόλαιο της με το κανάλι Εpsilon για τα επόμενα δύο χρόνια κι έτσι μπορεί να χαρεί το καλοκαίρι της ήσυχη και χωρίς έννοιες και σκέψεις.

Η ξανθιά οικοδέσποινα του σταθμού περνάει «φάση έρωτα» με το pilates, γυμνάζεται εντατικά και υποστηρίζει:
«Είναι ιδανική γυμναστική για ανθρώπους που έχουν γυμναστεί ελάχιστα ή και καθόλου, σε αυτή την κατηγορία ανήκω κι εγώ. Οι ασκήσεις ρυθμίζονται ανάλογα με τις ανάγκες του σώματος μας, ενώ τα αποτελέσματα είναι εντυπωσιακά στην ενδυνάμωση και τη σύσφιγξη. Παράλληλα, το pilates βοηθάει στο να αποκτήσουμε περισσότερη ισορροπία. Ειδικά νια εμάς ας γυναίκες είναι ιδανικό. Μπορείτε να πετύχετε σε αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα μεγάλη αύξηση στην ευλυγισία του σώματος σας.
Πολύ σημαντικό είναι ότι, ενώ σφίγγει το σώμα, χαλαρώνει ταυτόχρονα το πνεύμα. Έτσι, θα νιώσετε ότι βρίσκεστε στην απόλυτη αρμονία. Τέλος, βοηθάει σημαντικά στην απώλεια βάρους και στην καύση του περιττού λίπους, αν και η αλήθεια είναι ότι για καλύτερα αποτελέσματα πρέπει να βάλετε στη ζωή σας και την αερόβια προπόνηση. Προσπαθήστε να κάνετε pilates 2-3 φορές την εβδομάδα», λέει η ίδια στο Tv Kous Kous.
Τα μικρά της μυστικά για τέλειο κορμί είναι τα εξής:
Πρωτεΐνες από άπαχο κρέας, ψάρι ή κοτόπουλο, συνδυασμένες με λαχανικά.
Ζυμαρικά ολικής αλέσεως μόνο μεσημέρι.
Ομελέτα χωρίς λάδι με σαλάτα.
Τοστ με ψωμί ολικής μόνο πρωί.
Σούπες λαχανικών.
Σαλάτες με τόνο, τυρί, κοτόπουλο, γαλοπούλα, σολομό.
Σοκολάτα υγείας.
Ανάλατοι ξηροί καρποί.
Γιαούρτι 2%. Άφθονο πράσινο τσάι

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Η Ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies προκειμένου να μπορούμε να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.